11-16.12.2017


12.12.17

Յարոսլավ Հաշեկ Ապուր՝ աղքատ երեխաների համար

14.12.17

Դինո Բուցատի․ Սիրո դեմ

15.12.17

Խուլիո Կորտասար․ Փոքրիկ դրախտ

Գործերն ընթերցելիս գրի՛ր հեղինակի ասելիքը, քո վերաբերմունքը կարդացածիդ վերաբերյալ։

Ստեղծագործական աշխատանք՝

Կյանքը քիչ բան կարող է սովորեցնել նրան, ով․․․

Ապրել նշանակում է ոչ միայն փոխվել, այլև․․․

Ամեն ինչ իր ժամանակն ունի

Վայելե՜նք կյանքի գեղեցկությունը

Ամենատխուր իրավիճակում  անգամ՝ փնտրի՛ր ուրախություն

Գործնական քերականություն՝

1Փակագծերում տրված բառերից նախադասության մտքին ամենից հարմարն ընտրի՛ր և գրի՛ր։

  1. Ընկերն էր նրան մղել այդ անշնորհք քայլը կատարելու։
  2. Դիմացինի համառությունը կոտրելու համար մեծ ջանքեր պետք չեղան։
  3. Իր ողջ կյանքի ընթացքում լցված էր եղել իշխանության տենչով։
  4. Նախկին համադասարանցիների մեջ տարին մեկ անգամ մեկի տանը հավաքվելը     ավանդույթ էր դարձել։
  5. Այդ մտքից սկզբում թեթևակի երկյուղեց, իսկ երբ գիտակցեց դրա ահավոր հետևանքները, սարսափեց։
  6. Խորին երկյուղածությամբ մոտ գնացի ու դողդոջյուն ձեռքերով հանեցի ծրարը։
  7. Մի հուժկու դղրդուն կարծես շարժեց Դվինը։
  8. Գիշերվա անակնկալ տեսիլքից ցնցվել էր Նոր Ջուղան։
  9. Եվ ահա մի անգամ շառաչուն հողմին չդիմացավ դարավոր հսկա կաղնին։
  10. Արևի վաղորդայն շողերի հետ մենք հասանք գետափի սահմանամեձ արտերը։
  11. Օրիորդի հնչյուն ծիծաղը արձագանքեց պալատի կամարների տակ։
  12. Գեղեցիկ կերևար , եթե նրա աչքերը շարժուն ու մանր չլինեին։
  13. Կարկաչյուն վտակները, լեռան ստորոտի մոտ միախառնվելով, դառնում են հորդառատ մի գետ։
  14. Այդպես արեց այն հույսով, որ հաջողության կհասնի։
  15. Այս սկավառակը պիտի վերադարձնեմ մեր դասարանցի Մանուկին։
  16. Նունիկը «Բարի գիշերի» ոչ մի հաղորդում բաց չի թողնում։
  17. Նազենին ունի առաջվանից ավելի խնամված տեսք։
  18. Վաղը իմ ընկերոջ՝ Գալուստի ծննդյան տարեդարձն է։
  19. Տնօրենի զգուշացումից հետո ես դասերից այլևս չբացակայեցի։
  20. Մի շուն գտանք, որ փախել էր իր դաժան տիրոջից։
  21. Ձմեռ պապը հանեց իր պարկի տուփերից մի քանիսը և բաժանեց երեխաներին։

 

2.Բացատրի´ր տրված դարձվածքների իմաստները:

Օրինակ՝ ջրից չոր դուրս գալ – փորձանքից, նեղ վիճակից ազատվել:

Սիրտ տալ-քաջարելել, հոգին առնել-մեռնել, գլուխը  կորցնել-շփոթվել,  արևը խավարել-աննպաստղ պայմանների մեջ ընկնել, բերանը ծռել-խնդրում եմ, հալից ընկնել-հոգնել, սիրտը վկայել-կանխագուշակել, գիշերը ցերեկ անել-ամբողջ օրը աշխատել, երես դարձնել-լքել, սիրտ անել-համարաձակվել, բկին չոքել-համոզել:

Գրիր նոր դարձվածքներ: Օգտվի՛ր  դարձվածաբանական բառարանից:

Արև ծագել, Արթուն աչքերով, Բաքոսի տաճար, Բարևը մոռանալ

  1. Գտնե՛լ համաձայնության սխալները։
    1. Մարդկանց մի մասը գնաց աշխատելու։
    2. Պահանջվում է հմուտ մասնագետ։
    3. Նրան՝ որպես հմուտ մասնագետի, պարգևատրեցին։
    4. Արմենը ընկերոջ հետ անցավ բակով։
    5. Ամեն մեկը գնաց իր աշխատավայրը։
  2. Նա դաշնամուրով վրա լավ է նվագում։
    7. Այդ գործին նա չի մասնակցել։
    8. Ընկերս համաձայն էր իմ առաջարկին։
    9. Նկարը փակցրեց պատին։
    10. Ոչ ոք չհետաքրքրվեց կատարվածով։
  3. Փակագծերում տրված բայերը անհրաժեշտ քերականական ձևերով գրել համապատասխան տեղերում։
    1. Մայր մտնող արևի ճառագայթները ամեն ինչ ոսկևորեցին, և մի կախարդող
    տեսարան ստեղծեցին, որով հիացան հյուրանոցի պատշգամբները ելած զբոսաշրջիկները։

    2. Արդեն բացվել են պարտեզի ծաղիկները, և հեռվից նայելիս թվում է, թե մի նախշուն
    գորգ ծածկել պատշգամբի առջև փռված այդ հողակտորը։
    3. Ցանկապատի հետևում երևում է մի տուն. նրա բակում արևածաղիկներ են աճել,
    որոնք, իրենց գեղեցիկ գլուխները բարձր պահած, կարծես ժպտում են անցորդներին։
    (, ,)
    109
    4. Մենք մեքենայի միջից անշարժ նայում էինք ճամփեզրի մոտակա սյունին նստած
    արագիլին, մինչև որ նա տեղից պոկվեց և թևերը ծանր-ծանր թափահարելով՝ թռչեց դեպի
    մոտակա ճահիճները։
    5. Առաջարկը միաձայն ընդունեցին, և հաջորդ օրվանից բոլորը սկսեցին աշխատանքի գալ
    մեկ ժամ շուտ, որպեսզի կարողանան ժամանակին ավարտել պատվերի կատարումը։
    6. Ընթացող գնացքի լուսամուտից երևացին մոտակա բնակավայրերի լույսերը,
    որոնք մի պահ առկայծեցին թանձրացող խավարում, ապա անհետացան։

  4. Հանգստյան տան բակում մարդիկ զբոսնում էին, երեխաները, ճոճանակների վրա
    նստած, օրորվում էին, իսկ մեղմ քամին բերում էր մոտակա սարերի զովությունը։
  5. Վարպետը անջատեց հաստոցը, վերցրեց նոր պատրաստած դետալը և … համեմատեց գծագրի
    հետ՝ երբեմն ինչ-որ չափումներ անելով։
    9. Դաշնակահարի մատները սահեցին. ստեղների վրայով, և դահլիճը ալեկոծեց
    հոգեպարար մի երաժշտությամբ, որն ողողեց ունկնդիրների հոգիները։

    10. Ճամփեզրի խոտերի միջից հանկարծ մի աղվես հայտնվեց, որն անցավ ճանապարհի
    մյուս կողմն ու անհետանավ թփուտներում։

5.Գտնե՛լ այն ածականները, որոնց գերադրական աստիճանը  —գույն մասնիկaով չի կազմվում։
Տաք, թանկ, ուժեղ, ազնիվ, զվարթ, բարակ, կոշտ, ուրախ, քաղցր։

 

  1. Գործերն ընթերցելիս գրի՛ր հեղինակի ասելիքը, քո վերաբերմունքը կարդացածիդ վերաբերյալ։

Ես կարդացել եմ Յարոսլավ Հաշեկ «Ապուր՝ աղքատ երեխաների համար» պատմվածքը։ Այս պատմվածքում իմ կարծիքով հեղինակի ասելիքը նրանում է, որ մարդ եթե բարություն է անում, ինչ-որ մեկին, պետք է հետևի, որպեսզի բոլոր ամենինչ անեն այնպես ինչպես պետք է։ Ինձ պատմվածքը դուր եկավ, որովհետև այն հետաքրքիր էր և նրա մեջ կար իմաստ։

Ես կարդացել եմ Դինո Բուցատի «Սիրո դեմ» պատմվածքը։ Այս պատմվածքում հեղինակը ասելիքը բարդ էր հասկանալ, բայց ես հասկացա, որ այդ պատմվածքի աղջիկը ցանկանում էր ազատվել նրա ամուսնու հետ կապված հիշողություններից։ Այս պատմվածքը ինձ այդքան էլ դուր չեկավ, բայց նրանում նույնպես կար որոշ չափով իմաստ։

Ես կարդացել եմ Խուլիո Կորտասար «Փոքրիկ դրախտ» պատմվածքը։ Այս պատմվածքում հեղինակի ասելիքը նրանում, որ եթե մարդ, ինչ-որ բան անելիս հոգեպես իրեն լավ զգում ապա նրա կարծիքով դա երջանկություն է։ Այս պատմվածքը հետաքրքիր էր և տարօրինակ, բայց ինչ որոշ չափով դուր եկավ։

Advertisements

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Փոխել )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Փոխել )

Connecting to %s